klik-klik malaysia

Wednesday, January 20, 2010

huhu...sgt merindukan budak kecik ni...n my hubby 2...

apabila ditanya ttg kegembiraan...sy akan menjawab dengan pantas..." nurin batrisya"...hahah...she is my cousin, an one year old infant yang sangat nakal n tak dapat duduk diam..the way she plays buat saya rs sgt geram..nk cubit2 je pipi die 2..hehe...sangat la chomel..alahai...nk dapat anak sendiri for sure lambat la lagi..
gambar ni la yang menjadi pengubat windu..heheh..
check it out...


that's the baby... now...the secret is revealed.. si die ni sangat suke berleter..marah sy..xleh wat 2..wat ni...tp...that's him...i love the way he is...
apepun yang berlaku, he's the one, no doubt...so other guys, stop seducing me...x layan la korang...=P

dear my luvey duvey, i'm here for u..no matter what..heheh... saranghae uppa!



i think..that's all for mengarut part...tata...thesis is waiting 4 me...=P

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails