klik-klik malaysia

Thursday, October 28, 2010

~siapa saya sebenarnya?????~

Salam and hye readers...
entry kali saya tak nak cakap panjang la...
just wanna introduce myself...
yela...asyik saya...awak..kamu..beliau...beta...
ntah hape2...
well...macm ni la...
nama saya...
Nurul Hazirah bt Mat lazim..(skema sioooottt)..
ala...tapi...most of my friends call me Gee..G..or G-rosh...
why G?

haha...let me begin with the birth of G-rosh...
dulu-dulu...time i form 1, senior would love to call me zirah..but i sedar..
i live in terengganu so...the letter 'a' would sound like 'o'..
they call me ZIROH actually...hahha..funny gak..
then..the name evolved...
during i'm in form 4...this boy...Amer..love to call me kak g...
panggil punya panggil...
last skali lekat la G-ROSH...bernada mcm gangster..haiyaaahh!!!
but...mr adib suke main2 ngan name i...
die pggil i G-rose...katanya...nama 2 lembut cket...
hihih...itu...dulu la..

skang...
anda semua yang jd readers...
i think adalah sopan kalo saya bahasakn diri saya sebagai...

MISS GEE...hahha...gedik tak???
tak kn?
tak kn?
heheh...the acronym would b like MG...not me is gemuk k?
for my bf...
kita paggil dia Che Bor k?
che bor 2 adalah pggilan my labmates untuk die...
soory mucuk...dorg suke pggil mucuk Che Bor...
style dow...
hahahha...kali ni nak gmbr tak??
tp,,,mis gee xnk ltak gmbr btollll...
kite cr gmbr yg agk2 comel ek???
hr ni faz bg clay...tp x upload lg...
comel kan? nt Mis G upload yg faz bg lak ea...hihih
kla pembaca tegar sekalian..(ade ke?)

cya next time plak...daaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails