klik-klik malaysia

Tuesday, November 15, 2011

New Store in town..

Mis G presents....


nak tau apa ada???
singgah je la...=P

Monday, November 14, 2011

GurlFriendzProps'....err...

Hye...
a quick update!!!

Mis G br ade blogshop...huhuh

ala...yg simple2 je...nanti dh maju cket bru MIs G upgrade ye...
well...
not fully furnished lagi...
takpe..nanti Mis G akan update ASAP k?
chill!!!
 
=P

Sunday, November 13, 2011

November banjir besar????

yup...
nowadays always hujan...
asal petang je hujan...
bile hujan je petang...

Mis G nak jadi usahawan...so..
skarang tgah usaha secara kecil-kecilan...
nak tambah pendapatan kata orang...

nak tau bisnes ape?
tggu la ye shayang-shayang semua....
nanti Mis G update balik...

tke care peeps...
jgn demam musim winter ni...
c u...

Tuesday, October 11, 2011

#11: Kisah beger!!!

a happy bright Tuesday!!!

alkisahnya...

 
1. beger ape yang berlemak???????? - beger"muk"....(><)

2. Beger ape yang happy????? - beger'mbira'...

3. Beger ape yang sexy?????- beger'tah'....

4. Beger ape yang mobile?????- beger'ak'.....

5. Beger ape yang sebak?????- beger'nang'...

6. Beger ape yang tak tenang????- beger'lombang'... (=

7. Beger ape kering????- beger'sang'....

8. Beger ape yang gatal???? - beger'dik'...

9. Beger ape yang bersepah??? - beger'limpangan'..

10. Beger ape yang membedil????- beger'dil'...

p/s: korang plak??? kategori beger mane??? =P

Monday, October 10, 2011

#10: Merdeka!!!

paper last PMR!!!!

so...amacam adik2 sume? ade plan nak celebrate mane2???

As for Mis G, ntah la...tggu balik umah dulu...
then tanya adik bongsu montel tu nk ape...
kalo mampu...Mis G akan tunaikan...


p/s: mood petang...nantok...blik la...!

Tuesday, October 4, 2011

#4: Die pening!!!

PMR a.k.a. Penilaian menengah Rendah 
starts Today!!!

balik petang tadi...
die baring2 tensen kat lam bilik...

petanda xleh nk jawab la tu...
itu la my youngest sis...
let be gone be by gone je...
tomorrow never dies...

keep struggling!!!!

fighting!

good luck to my sis and my 'sis' Anis...=P
jawab leklok...
do ur best!!!!!!!!!!!! 
happy...happy day!!!

#3 : HPLC....

boooyyyeaaahhh!!!!
HPLC...
lalalalala.....

lagi HPLC...

Harap maaf....siaran tergendala...lagu HPLC tidak akan ke udara lagi buat sementara waktu...
HUH!!!!

jangan mengeluh Mis G...itu kerja anda....
tapi..

xde tapi tapi....

(monolog dalaman Mis G bleh didengari ramai)....

p/s: HPLC...awak jgn rosak dh yer... aku butuh kamu bangat!!!! sobbbbss... maaf semua..hari stress!!!
Related Posts with Thumbnails